magazinyildizlari

magazinyildizlari
magazinyildizlari
5 Takip Ettiklerim
40 Takipçilerim
Takipçilerim (40)
keyifliblog muzikmetre sohbetciblog tubetv isfinans turkeyhoteller blogfilmtv habernoktasi turkhaberci atolyehobi bakimlibayan bayantv doktorsaglik bilgimatik superbombatv supermodel turktr matematikevreni atyarisialtili hollywoddekorlari dantelmodellerimiz dantelorneklerimizz oyaornekler bebekpatikleri bebekbereleri cocuklarinizahikayeler danteloyaornekleri kartonevmaketi ayrilikresimleri isimfali sahaolculeri guzelavatar suvetermodelleri messengerhatakodu tigisidantel bolerosalmodelleri vedasozleri ruyatabirler kisamesaj makyajvebakim

Süreyya Yalçın birayla yanıyor

Yaz-kış yanık teniyle arz-ı endam eden Süreyya Yalçın'ın rengini koyulaştırmak için güneş yağının yanı sıra...

Devamı

67'lik Tanrıça

70'ine merdiven dayadı. Ama torunu yaşındaki meslektaşları bile onun güzelliğini kıskanıyor. Beyazperdenin efsane yıldızlarından Raquel Welch,...

Devamı

Futbolda Rekabet eve kadar uzandı

Kimin sevgilisi daha güzelIlary Blasi İtalyan ftubolcu Francesco Totti ile evli. Futbol yıldızlarının rekabeti yeşil sahalardan...

Devamı

Ne Paris'miş bu mübarek hayret bişey!

Paris Hilton, reytingleri üçe katladı Hilton otellerinin varisi kimliğiyle ve magazin basınında sürekli yer almasıyla ünlenen Paris Hilton,...

Devamı

Ölmeden önce yapmanız gereken 101 şey

Yazar Akdoğan Özkan’ın, “Türkiye’de Ölmeden Önce Yapmanız Gereken 101 Şey” adlı kitabı, çıktı. Kitapta, sevgililer için...

Devamı

Mahkeme dedi ki :Sende plajda sevişme kardeşim

Ünlü Brezilyalı futbolcu Ronaldo'nun eski sevgilisi model Daniela Cicarelli, yeni sevgilisi ile plajda sevişirken çekilmiş görüntülerinin yayınını...

Devamı

Türk viagrası kapış kapış

Kurutulmuş meyvelere turist ilgisi KAPADOKYA bölgesini ziyaret eden turistler, ‘Türk viagrası’ olarak anılan...

Devamı

Tüm gözler onlarda, Neden acaba?

Pınar Altuğ ile Yağmur Atacan'ın kim ne derse desin birbirlerine olan sevgileri kadar gittikleri her...

Devamı

Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !